2012.02.20. 16:02| Szerző: Johus

Mivel nem most kezdtük ezt az ipart, terrárium volt itthon, egy 25x25x25-ös kis terkó, amibe anno nyílméregbékát akartunk, de sajnos nem jött össze. Tisztában voltam vele, hogy ez csak nagyon rövid ideig lesz elég a két kis jövevénynek, de pár hétig azért ellesznek benne, amíg csináltatok egy nagyobbat. Elekezdtem kitakarítani, de elég hamar rá kellett jönnöm, hogy ez nem fog menni. Olyan szinten volt mocskos (penészes) a hátterezése, hogy le kellett mondanom a dologról. Bajban éreztem magam, még 2 nap volt az állatok hazahozataláig. Na, akkor vatera.

Akkora mázlim volt, hogy az nem igaz. Potom kétezer forintért (jó, alkudtam egy ötszázast) vettem egy 30x30x30-as, hátterezett pókterráriumot. Olcsóságának oka: a srác megunta a dolgot (megdöglött a pókja?), és hirtelen pénz kellett neki, illetve a tetején néhány felületi repedés volt, illetve nem volt kitakarítva. Annyira nem volt kitakarítva, hogy a pók vedlése is benne volt, valamint egy itató tál és egy műgyanta kaspó. Ezeket mind megkaptam a fent említett áron. Igen, mázlista vagyok.

Újból kezdhettem a takarítást, amelynek immár eredménye is lett: egy takaros kis terrárium, használható állapotban. A berendezés ekkor még nem volt tökéletes, bár sok más már nem fért volna bele, de azért korrekt volt. Néhány bambusz keresztbe-kasul, futóka cserépben, és gyakorlatilag meg is telt a tér. Aljzatként fenyőkérget tettem be először, de hamar rá kellett jönnöm, hogy nem valami tartós, hamar berohad ugyanis ebben az extrém klímában.

DSCN6866__1.jpg

Izgatottan vártam a másnapi börzét.


A bejegyzés trackback címe:

https://gekkonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr454147065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása